جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طالقانی

حوزه/ مدیر گروه فلسفه و کلام اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان گفت: عملا فعالیت های تحولی چندین ساله این حوزه در این نمایشگاه به خوبی منعکس شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین هادی مرتضوی، استاد حوزه علمیه خراسان از نمایشگاه دستاوردهای تحولی این حوزه در مدرسه علمیه عالی نواب بازدید کرد.

استاد حوزه علمیه خراسان ضمن بازدید از فعالیت های تحولی بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی اجتماعی، تبلیغی، نخبگانی، توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی، مشاوره و مهارت آموزی، مدیریت و ارتباطات، توسعه فناوری و فضای مجازی، رشد و توانمندسازی دانش آموختگان، مطالعات و برنامه ریزی، شناسایی و احیای موقوفات، فعالیت‌های حاشیه شهر و پذیرش و گزینش حوزه علمیه، از مجموعه اقدامات صورت گرفته ابراز خرسندی کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین طالقانی، مدیر گروه فلسفه و کلام اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان، با بیان این که در این نمایشگاه فضای خوبی به جهت هندسی، ظاهری و همچنین موقعیت مکانی وجود دارد، گفت: از جهت دو بعد اطلاع رسانی و محتوایی نیز نمایشگاه مفید و فاخر بود و عملا فعالیت های تحولی چندین ساله این حوزه در این نمایشگاه به خوبی منعکس شده بود.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان با هدف معرفی فعالیت های تحولی این حوزه در سه ساله اخیر، با نگاهی به فعالیت های 40 ساله آن، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دو بخش خواهران و برادران، در حال برگزاری است. 

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha