جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نسرین پیرسمساری

حوزه/ رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور ضمن تأکید بر ضرورت ساماندهی خانم‌های جلسه‌ای، گفت: تبلیغات اسلامی باید در حوزه زنان جریان سازی و موج‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نسرین پیرسمساری، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور امروز در نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان در تبریز بر لزوم جریان‌سازی و موج آفرینی تبلیغات اسلامی در حوزه زنان تأکید کرد.

وی افزود: جمعیت بانوان فرهیخته کشور در خصوص تحقق جبهه فرهنگی بانوان، مدلی را طراحی کرده‌اند که به زودی تقدیم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان مرتبط می‌شود و تحقق این جبهه فرهنگی، مستلزم حمایت مسئولان و افراد دغدغه‌مند می‌باشد.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور افزود: اعضای جمعیت فرهیخته بانوان متشکل از حوزه‌های مختلف اعم از پزشکان، مهندسان، هیات علمی، قضات، وکلا، بسیجیان و دیگر اقشار جامعه است.

پیرسمساری بر لزوم ساماندهی خانم‌های جلسه‌ای تأکید کرد و گفت: همیشه بر حیاتی بودن این موضوع اشاره کرده‌ایم؛ بیش از یک هزار و پانصد خانم جلسه‌ای در حال فعالیتند که اکثرشان با علم و انقلابی هستند. ساماندهی این خانم‌های جلسه‌ای اقدامی تأثیرگذار است که حاضریم در این امر کمک حال مسئولان باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: توجه جدّی روی کلید واژه‌های حضرت آقا در مورد زنان انجام گرفته است که البته در این امر کار زیادی پیش رو داریم، به طوریکه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز توجه جدی روی فعالیت‌های بانوان دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha