پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس آماربرداری صورت گرفته میزان حضور اهالی مرکز استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به نسبت سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در جمع خبرنگاران، از حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم استان در مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن قدردانی کرد و افزود: مردم با حضور پرشور خود در این مراسم حجت را بر مسئولان تمام کردند، ازاین‌رو بر همه مدیران و مسئولان فرض است که تلاش خود را برای ارتقای خدمات‌دهی به این ملت دوچندان کنند.

وی اضافه کرد: طبق آماربرداری‌های صورت گرفته به‌صورت متوسط میزان حضور مردم خراسان شمالی در مراسم 22 بهمن در شهرها و مناطق مختلف استان حدود 40 درصد افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در بجنورد، مرکز خراسان شمالی هم بین 110 تا 130 هزار نفر در راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن شرکت داشتند که این میزان به نسبت سال گذشته افزایش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: در برخی از شهرهای استان ازجمله گرمه میزان افزایش حضور مردم در راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن تا 70 درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: امسال مراسم گرامیداشت 22 بهمن در 87 نقطه استان برگزار شد و با توجه به اینکه پارسال این مراسم در 58 نقطه خراسان شمالی برگزار شده بود، از این نظر هم شاهد افزایش 50 درصدی هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: البته بر اساس ارزیابی صورت گرفته، امسال در سراسر کشور میزان حضور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: شمار شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بجنورد به‌اندازه‌ای بود که امکان کنترل و هماهنگی سیل جمعیت برای متولیان برگزاری مراسم بسیار دشوار بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: باید قدردان این ملت انقلابی و بصیر بود و مسئولان با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مسئولیت سنگین خود را به‌درستی ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha