پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ائمه جماعات با همراهی هیئت امنا برنامه های خلاقانه و نوآوری در مساجد داشته باشند تا بتوانند جوانان را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در مجمع استادیاران طرح شجره طیبین با محوریت قرارگاه مسجد که در سالن اجتماعات سپاه استان قزوین برگزار شد، با قدردانی از حضور به یادماندنی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: حضور بی نظیر و ماندگار ملت ایران در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، یک بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و پاسخ کوبنده ای به آنان دادند.

وی به نقش مساجد در انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: مساجد که به گفته حضرت امام خمینی (ره) سنگرند، به واقع این سنگرهای معنوی در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش اثرگذاری داشتند و بسیاری از علما و فرهیختگان از مساجد مردم را روشنگری و هدایت می کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی بسیاری از روحانیون در مساجد شهرها و روستاها مردم را علیه ظلم و تبغیض رژیم شاهنشاهی بسیج کرده و بسیاری از آنها توسط عمال رژیم شاه دستگیر، تبعید و یا به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه افزود: ائمه جماعات با همراهی هیئت امنا برنامه های خلاقانه و نوآوری در مساجد داشته باشند، چرا که در جذب جوانان تاثیر گذار است. هیئت امنای مساجد بازوان قوی امام جماعت محسوب شده و چه خوب است که هیات امنا تلفیقی از باتجربه ها و جوانان باشند تا برنامه ها و فعالیت ها به خوبی پیش برود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha