پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرهنگ برزگر

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ائمه جماعات مساجد باید بیش از پیش با نسل نوجوان و جوان ارتباط صمیمانه داشته باشد. همچنین حضور آنها در محله های جنوب شهر و شنیدن مشکلات شهروندان بیشتر باشد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ عباس برزگر در جلسه قرارگاه مسجد که با حضور جمعی از ائمه جماعات منتخب مساجد استان قزوین، در سالن اجتماعات سپاه استان قزوین برگزارشد، از حضور بی نظیر و با نشاط ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش مهم روحانیت در نظام  مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: قوام و استحکام نظام اسلامی وابسته به حضور روحانیت است.

وی، نقش روحانیت در دوران دفاع را بسیار اثرگذار اعلام کرد و افزود: امروز هم روحانیت توانسته نه تنها در عرصه های علمی، سازندگی و تبلیغی حضور فعال داشته باشد، بلکه در جبهه فرهنگی و جنگ نرم و پاسخ به شبهات رسالت خطیر و مهمی بر عهده دارد.

 

 جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ائمه جماعات مساجد باید بیش از پیش با نسل نوجوان و جوان ارتباط صمیمانه داشته باشد. همچنین حضور آنها در محله های جنوب شهر و شنیدن مشکلات شهروندان بیشتر باشد.

 

برزگر، استفاده از پیشنهادات نسل جوان از سوی ائمه جماعات را با اهمیت دانست و بر برگزاری جلسات منظم بین هیئت امنا و جوانان با محوریت ائمه جماعت تاکید کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha