شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: امروز ۵۵ هزار فارغ‌التحصیل خواهر از حوزه‌های علمیه داریم که باید این جمعیت بیش از پیش تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در نشستی با اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند یکی از عرصه‌های فعالیت تبلیغی و دینی بانوان باشد، گفت: امروز بیش از ۵۵ هزار فارغ‌التحصیل خواهر از حوزه‌های علمیه داریم که باید این جمعیت بیش از پیش فعال و تاثیرگذار باشند.

وی افزود: در دوران جدید مدیریت تبلیغات اسلامی از خانم‌ها توقع، انتظارات و امید بیشتری داریم. برای مبلغه بودن حتما نیاز نیست تحصیلات حوزوی داشت و هرکسی که به جرعه ای از معارف اسلام ناب دست پیدا بکند، در قبال تبلیغ دین مسئولیت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان داشت: توجه به مکتب امام خمینی (ره) که فهمی کامل از اسلام ناب محمدی است، می تواند برای جامعه نجات بخش و مشکل‌گشا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه باید وظیفه تبلیغ را به دوش بکشند، بیان داشت: توجه به مکتب بانوان یکی از اصول امام خمینی(ه) بود و بانوان در عرصه تبلیغ با توجه به تاثیرگذاری‌شان در جامعه، محوریت دارند.

وی همچنین تأکید کرد: بانوان به عنوان فرماندهان جنگ نرم در دوره جدید انقلاب اسلامی وظایف سنگینی بر دوش دارند.

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha