جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش ولایت در اهواز

حوزه/ همایش یک‌روزه «ولایت» با موضوع نقد فرقه‌های انحرافی و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین طبسی، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ­همایش یک‌روزه ولایت، صبح امروز با موضوع نقد فرقه‌های انحرافی، در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

این همایش با محوریت سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین طبسی، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و همکاری مدیریت حوزه علمیه خوزستان، سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و قرارگاه امنیتی ابالفضل(ع) اجرا شد.

در این اجلاسیه، پس از بیان خیر مقدم و هدف راهبردی همایش توسط سردار شاهوارپور و مدح‌خوانی مادح بسیجی اهل‌بیت(ع)، حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، چند دقیقه‌ای پیرامون جشن چهل‌سالگی انقلاب، سخنرانی کرد.

پس از گذشت نیم ساعت از برگزاری همایش، نوبت به سخنرانی استاد مطرح حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طبسی شد که وی کلامشان را پس از سلام، با خطبه‌ای شیرین و بلیغ به زبان عربی آغاز کرده و پس از آن متواضعانه بیان می‌کند: «بعد از عرائضم، اگر بلد باشم به سؤالات پاسخ خواهم گفت...».

پس از سخنرانی یک‌ساعته استاد طبسی، نوبت به پرسش و پاسخ رسید که وی یکی‌یکی با زبانی ساده و روان و البته تخصصی، به سؤالات پاسخ داد.

اما سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، پایان بخش این همایش 4 ساعته بود که وی به‌طور تفصیلی در خصوص ریشه وهابیت و راه مقابله با جریان‌های انحرافی، صحبت کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha