سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ ما قدردان حضور مردم هستیم که یکبار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشته و چشم فتنه خارج و داخل را کور کردند و نشان دادند پیمانشان با امام و شهدا و رهبری محکم‌تر از هر زمانی است و حضور مردم برای حمایت از اصل نظام و انقلاب و رهبری بود.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، فرهنگ را زیربنای جامعه دانسته و گفتند: اگر فرهنگ مطابق با اسلام و اهلبیت‌‌علیهم‌السلام باشد می‌توان گفت که موفق بوده‌ایم.

 

 ایشان با اشاره به شکوه عزاداری ایام فاطمیه فرمودند: این فرهنگ علوی و فاطمی است که می‌تواند انقلاب را حفظ کند چون این فرهنگ است که ظلم ناپذیر است این فرهنگ اهلبیت علیهم السلام است که عزت طلبی و عدالت محوری دارد.

 

معظم‌له شکوه راهپیمایی 22بهمن امسال را قابل تقدیر فراوان دانسته و افزودند: مردم نشان دادند عهدی که با امام و شهدا و رهبری بسته‌اند از گذشته مستحکم‌تر است و حساب اصل انقلاب و نظام را با عملکرد بعضی از مسوولان جدا می‌دانند و این حضور برای اصل انقلاب و نظام و حمایت از رهبری بود نه برای تایید عملکرد بعضی از مسوولان، چون مردم حقیقتاً از عملکرد اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی رضایتی ندارند.

 

حضرت آیت الله  نوری همدانی وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه را حول محور ولایت فقیه دانسته و فرمودند: انقلابی کسی است که به نظرات و توصیه‌های رهبری عمل کند. امام و رهبری تاکید بر وحدت دارند و اختلاف را راه نفوذ دشمن می‌دانند لذا نباید برای دشمن خوراک درست کرد؛ با تکیه بر اصل مترقی ولایت فقیه، اختلاف، معنا ندارد.

 

ایشان با اشاره به این مهم که مردم سالاری، شاخصه اصلی انقلاب است فرمودند: مردم با حضور خود یکبار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشته وچشم فتنه داخل و خارج را کور کردند؛ نگهداری مردم و رفع نگرانی‌های اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت کار مسوولان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha