جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، ایران را رقیب جدی استکبارجهانی در بعد ایدئولوژی و فرهنگی دانست و گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی روزبه‌روز در حال پیشرفت و انتقال مفاهیم دینی‌اش به سایر کشورهای منطقه و آزادی‌خواه است، آمریکا از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام اسلامی ایران دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در همایش ولایت ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهارداشت:راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بود بر دهان یاوه‌گویان و استکبارجهانی که مردم نشان دادند همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان ساخت: آمریکا به‌عنوان سردمدار کفر و استکبار جهانی، امروز در سه جبهه مشغول به جنگ است، که جبهه اول در «جنگ اقتصادی با چین»، جبهه دوم در «رقابت نظامی با روسیه» و جبهه سوم نیز «تقابل با ایران اسلامی در بعد ایدئولوژیکی و فرهنگی» می‌باشد.

سردار شاهوارپور، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی اندیشمندان آمریکایی، چین تا سال ۲۰۳۰ قدرت اول اقتصاد جهان خواهد شد و به همین دلیل نیز آمریکا در سال‌های اخیر موضع‌گیری‌های شدیدی علیه این کشور انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه روسیه جایگاه شوروی سابق را پیدا کرده است، گفت: قدرت نظامی روسیه به‌عنوان یک رقیب سنتی از دیرباز تاکنون برای آمریکا به شمار می‌رود و ازآنجایی‌که امروزه روس‌ها جایگاه شوروی سابق را پیدا کرده‌اند، در معادلات تولید سلاح کشتارجمعی، به یک رقیب جدی برای آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ایران در بعد ایدئولوژی و فرهنگ، یک رقیب جدی و تمام‌عیار برای استکبار جهانی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی روزبه‌روز در حال پیشرفت و انتقال مفاهیم دینی‌اش به سایر کشورهای منطقه و آزادی‌خواه است، آمریکا از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام اسلامی ایران دریغ نمی‌کند.

سردار شاهوارپور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند انقلاب اسلامی را به چالش بکشاند، اقدام از درون است! یعنی باید بتواند یک بدیلی را از درون فرهنگ اسلامی پیدا و آن را جایگزین فرهنگ اسلامی کند؛ ازاین‌رو با راه‌اندازی جریان‌های تکفیری و داعش درصدد ضربه به اصل نظام اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در پایان، اظهارداشت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا به انقلاب و فرهنگ اسلامی ضربه وارد کند؛ ازاین‌رو ما باید به‌عنوان سنگربانان جبهه فرهنگی و مجاهدان این عرصه بتوانیم از باورهای خود و جامعه دفاع کرده و همه توان خود را برای مبارزه با جریان‌های تکفیری به کار بندیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha