جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ناصری ، امام جمعه یزد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: دانش آموزان آینده سازان کشورند و باید نسبت به کشف استعدادها بپردازند تا بتوانند با بروز این ظرفیت و پتانسیلی که دارند کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز در جشن دانش‌آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا یزد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آنها تقویت انگیزه انقلابی و جهادی ،دینداری و تبعیت از ولایت فقیه است که باید در وجود دانش آموزان تقویت شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه رمز ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی، تدین، عقلانیت و اخلاق‌مداری است، اضافه کرد: دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در تقویت این ویژگی ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان مدراس علوم و معارف اسلامی صدرا باید پرچمدار تبعیت از ولایت، پای‌بندی به عقلانیت، دینداری و روحیه جهادی باشند.

آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید برای حفظ انقلاب تلاش کنند، تصریح کرد: دانش آموزان در این مسیر باید به آرمان های امام و شهدا پایبند باشند و با تبعیت از رهبری از نظام جمهوری اسلامی صیانت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان تاکید کرد: دانش آموزان آینده سازان کشورند و باید نسبت به کشف استعدادها بپردازند تا بتوانند با بروز این ظرفیت و پتانسیلی که دارند کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha