جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ همزمان با هشتمین سالروز آغاز انقلاب مردمی ۱۴ فوریه ملت بحرین، جنبش عمل اعلام کرد؛ امید ما به یاری خدای تعالی است و ملت ما بر درخواست مشروع و قانونی و عادلانه خود مصمم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش عمل اسلامی بحرین در آستانه سالگردآغاز انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: پس از گذشت 8 سال از قیام ملت مظلوم بحرین برای تحقق آزادی و حق تعیین سرنوشت خود و اهدای هزاران شهید و جانباز و تحمیل مهاجرت های اجباری بر مردم بی گناه ، ملت مظلوم بحرین بر خواسته های به حق خود اصرار و تاکید دارند.

 متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

 {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ}

 با افتخار و عزت به استقبال هشتمین سالروز انقلاب مبارکمان می رویم. انقلابی که ملت نجیب ما از طریق مقاومت و استقامتش آن را ثبت کرد و در راه سخت و طاقت فرسایی با شجاعت حرکت کرد و درود و تحسین و تمجید و احترام به تمام افراد این ملت مجاهد و صبور و علما و رهبران و جوانانش مرد و زن و به همه طائفه ها و سازمان ها در سالروز انقلاب عزتمندانه و گرامی و ارجمند.  

 قرآن کریم با این آیه شریف و مبارک به ما آموخته است که در مقابله و مواجهه با دشمنان پیروزی از صبر بر آزار و اذیت های راه جهاد ناگزیر است و بایستی روح صبر و ثبات را در میان ملت گسترش دهیم و افراد یکدیگر را برای ادامه راه و استقامت تشویق کنند و پیوند با حق و عدالت و ارزش ها داشته باشند که به درستی این راه سعادت ملت و مردم است.

 

 در حالی ما در جمعیت العمل الاسلامی "امل" به استقبال نه سالگی انقلابمان می رویم که بر موارد زیر تاکید می کنیم:

1. ما در مقابل پیروزی بزرگ و با ارزش های انسانی و برتر و پیشرفت در منطقه قرار گرفتیم و این یک پیروزی روشن برای ملت و مردم ما است.

2. امید ما به یاری خدای تعالی است تا آنجا که در مقابل استبداد و زور و ظلم و تجاوز کوتاه نیاییم و ملت ما بر درخواست مشروع و قانونی و عادلانه خود مصمم است و مطمئن و مومن به خداوند هستیم و پیروزی نزدیک است انشالله.

3. به درستیکه ملت ما مصمم بر رسیدن به آزادی و عزت و استقلال است تا جایی که عزیزانی را در این راه اعطا کرده است و هیچ کس گمان نکند که ملت ما از تصمیمش دست بر می دارد و یا در میانه راه متوقف می شود بلکه اصرار و تاکیدش بر تحقق اهداف قانونی خود بیشتر خواهد شد و حق با ما است""إِنْ أُعْطِينَاهُ وَإِلَّا رَكِبْنَا أَعْجَازَ الْإِبِلِ وَإِنْ طَالَ السُّرَى" .( ما را حقى است که اگر به ما داده شود (آزاديم) وگرنه همچون اسيران و بردگانى خواهيم بود که در عقب شتر سوار خواهيم شد، هرچند زمانى طولانى اين سير در تاريکى بگذرد.)

4. ملت بحرین ملتی گرامی و بزرگ و نجیب است و هرگز به کمتر از آزادی و عدالت و کرامت راضی نمی شود و نمی پذیرد. ملت بحرین ملتی است که به حداقلی خواسته هایش راضی نمی شود.ملتی است می خواهد اختیار داشته باشد و خود تصمیم بگیرد و نمی پذیرد که خنجری بر پشت مردمش فروکنند.

5. عزت و مجد و بزرگواری برای ملت مجاهد و بزرگمان است و برای مادران شهدای صابر و برای شهدای قهرمان و نیکان و آزادگان ما و مظلومین ایثارگر و مهاجران و اخراج شده های ما و بر همه انقلابیونی که به تلاش و مجاهدتشان و با خونشان به راه عزت و بیداری ملتمان تکیه می کنند و اعتماد دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha