چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تکلیف مسئولان و مدیران کشور را سنگین تر کرده است، گفت: مسئولان کشور باید قدردان چنین مردمی باشند که علیرغم همه مشکلات این گونه حماسه ساز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، چهار شنبه در جلسه جامعه روحانیت ساری با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران با خلق چنین حماسه ماندگاری بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به دنیا ثابت کردند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که انقلاب ونظام اسلامی خط قرمز آنها است، افزود: این حضور بی نظیر پاسخ سال ها توطئه و تلاش مذبوحانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که امروز ملت ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارد، گفت: این ملت تا آخرین لحظه پای انقلاب خواهد ماند و این مسأله را در عمل نیز ثابت کرده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، تکلیف مسئولان و مدیران کشور را سنگین تر کرده است، افزود: مسؤولان کشور باید قدردان چنین مردمی باشند که علیرغم همه مشکلات این گونه حماسه ساز شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، بیان داشت: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به وظیفه خود در برابر این نظام به خوبی عمل کردند و این بار دیگر وظیفه مسؤولان است که به وعده های خود جامه عمل بپوشانند

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین خواسته های مردم از مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است، خاطرنشان کرد: این مشکلات و بحران های اقتصادی را می توان با وحدت و همبستگی ملی تحت فرامین مقام معظم رهبری رفع کرد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری همچنین با بیان این که روحانیت نیز همواره در همه صحنه ها همراه مردم بوده، بیان داشت: روحانیت در تحقق خواسته های به حق مردم در کنار آنها خواهد بود.

وی با اشاره به این که روحانیت با اقتدار در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان ایستاده و از انقلاب و نظام اسلامی صیانت می کند، افزود: بسیاری از توطئه های دشمنان در چهار دهه اخیر با روشنگری های روحانیت با بصیرت خنثی شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha