سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نخبه برتر حوزه

حوزه/ عضو مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان گفت: نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان در ایام یادآور انقلاب مبین آن است که تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به شکل گیری تحول در حوزه علمیه خراسان به ثمر نشسته است.

حجت الاسلام حسین صابری، عضو مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان، در حاشیه نمایشگاه دستاورد های تحولی این حوزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، گفت: نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان در ایام یادآور انقلاب مبین آن است که تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به شکل گیری تحول در حوزه علمیه خراسان به ثمر نشسته است.

وی با بیان این که روشن است که این حرکت حرکت آغازین بوده و نیاز به کارهای جدی تر، مبنایی تر و عمیق تر وجود دارد، تصریح کرد: در قسمت موقوفات حرکات خیلی خوبی صورت گرفته و بسیاری از موقوفات که در گذشته معطل بود امروز احیا شده و در حوزه فعالیت های تبلیغی، فرهنگی، اجتماعی و مناسبت های روز نیز فعالیت های شایسته ای دنبال شده است.

عضو مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با بیان این که نقطه نظر جدی که باید بیش از پیش بر آن کار شود، در حوزه مباحث آموزشی و پژوهشی است، خاطر نشان کرد: در این حوزه نیز کارهایی صورت گرفته که در این نمایشگاه بخشی از آنان عرضه شده است اما فکر می کنم که در بحث های آموزشی در برخی از متون باید تجدید نظر صورت بگیرد.

حجت الاسلام صابری با بیان این که امروز در مباحث پژوهشی نیاز به کارهای جدی علمی و نوآوری هایی وجود دارد که این نوع فعالیت ها با نمونه کارهای مشابه گذشته باید تفاوت هایی داشته باشد اما کلیت این حرکت های تحولی پسندیده است، خاطر نشان کرد: ان شاءالله حرکت مثبت تحولی روزنه هایی از امید را در آینده روشن تر برای ما نمایان کند. 

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha