پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، همکاری حوزه و آموزش و پرورش را بیمه کننده آینده کشور دانست و گفت: جایگاه و نقش روحانیون در تقویت بنیه معنوی و فرهنگی آینده سازان جامعه بر کسی پوشیده نیست .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، در مدیریت حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه مبلغان در مدارس نقش هدایت گری و بصیرت افزایی دارند، گفت: جایگاه و نقش روحانیون در تقویت بنیه معنوی و فرهنگی آینده سازان جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه مبلغان علاوه بر اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مدارس به عنوان مشاور در کنار دانش آموزان رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند، اظهار داشت: مبلغان با حضور خود در مدارس و فعالیت مستمر تبلیغی پاسخگوی سؤالات و شبهات دانش اموزان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نیز هستند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند زمینه حضور مبلغان را از همان سال های اولیه ورود دانش اموزان به مدارس فراهم نماییم، خاطر نشان کرد: حضور روحانیون در مدارس ابتدایی ضرورتی انکارناپذیر برای تقویت بنیه اعتقادی و دینی دانش آموزان است که باید در این زمینه تدابیر لازم برای حضور مستمر مبلغان اتخاذ شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور با اشاره به اینکه مخاطب شناسی و نحوه تبلیغ در بین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی باید در تبلیغ مورد توجه قرار گیرد، گفت: مبلغان باید با خلق نیکو، سعه صدر و بیانی شیوا و متقن پاسخگوی سؤالات و شبهات دانش آموزان باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید تبلیغ در مدارس بصورت هدفمند و منسجم با توجه به نیاز مخاطب صورت گیرد، خاطر نشان کرد: مبلغان برای تبلیغ موفق، کارآمد و اثرگذار باید مجهز به علم روز باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha