جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان ۶۲۵ هزار دلار به سازمان های خیریه اسلامی اهداء کردند

حوزه/ یک شبکه از اهداءکنندگان مسلمان آمریکایی با نام «صندوق اصول»، مجموعا ۶۲۵ هزار دلار کمک مالی را به ۲۶ گروه خیریه اسلامی اهداء کرده اندکه هدف این سازمان ها بهبود زندگی مسلمانان از جنبه های مختلف اعلام شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از wgem، یک شبکه از اهداکنندگان مسلمان در شهر شیکاگوی آمریکا، مجموعا 625 هزار دلار به بیش از ده ها سازمان خیریه مختلف اهداء کرده اند که هدف اصلی این موسسات ارتقای زندگی مسلمانان و اعضای جامعه اسلامی اعلام شده است.

شبکه «صندوق اصول» که نام آن  از روی «اصول دین اسلام» گرفته شده استروز سه شنبه اعلام کرد که این  کمک مالی به 26 گروه عام المنفعه و خیریه اسلامی در 9 ایالت و منطقه مختلف کلمبیا اهداء شده اند. که هدف این سازمان ها تقویت و بهبود زندگی مسلمانان آمریکا از طریق حمایت حقوقی، بهداشت و سلامتی، پژوهش و هنر می باشد.

از جمله دریافت کنندگان این کمک های مالی شامل پروژه شیکاگو می باشد که هدف آن مقابله با کمپین های اسلام هراسی در ایالات متحده می باشد. ایجاد یک مستند تلویزیونی عمیق درباره تاریخچه زندگی مسلمانان آمریکا از دیگر اهداف این کمک رسانی ها بوده است. یک سازمان اسلامی با نام آنه آربور در میشیگان نیز تلاش های گسترده ای در راستای کمک به مسلمانان سیاه پوست آمریکایی در پیش گرفته و نام این سازمان نیز در این فهرست قرار دارد.

گفته می شود از سال 2016 ، شبکه صندوق اصول بیش از 3.5 میلیون دلار کمک مالی به سازمان های خیریه اسلامی اهداء کرده اند که اهداء کنندگان شامل مسلمانان در حرفه های مختلف میباشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی دلاوری IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    سلام من درخواست کمک دارم.امیدوارم بهم کمک بشه .ممنون