پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اقدام تروریستی گروهک تروریستی علیه فرزندان انقلاب در سیستان و بلوچستان باعث تقویت روحیه انقلابی گری ملت ایران و انسجام و وحدت بیشتر در کشور خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان و شهادت تعدادی از فرزندان این نظام و ملت به دست گروهک تروریستی «جیش الظلم»، اظهار داشت: این حادثه تروریستی بی شک اولین و آخرین جنایت علیه ملت ایران نبوده و نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بی شک در حادثه تروریستی دیشب به عینه دستان پلید تروریستم دولتی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه به عینه هویدا شد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه این اقدامات کور اندکی از اراده و خواست ملت ایران را تضعیف نخواهد کرد، گفت: انجام این اعمال غیرانسانی و تروریستی نه تنها تاثیری در اراده انقلابی ملت ایران نداشت، بلکه آنان را برای دفاع از نظام و حریم ولایت استوارتر از پیش می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حادثه تروریستی دیروز به چند منظور انجام گرفت، اولین هدف عاملان و آمران این اقدام غیرانسانی ایجاد تفرقه و دو دوستگی مذهبی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع است و هدف دیگر آنان ایجاد ناامنی در کشور می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: این اقدام که از نظر نظامی و استراتژیک به هیچ وجه قابل توجه نیست و نمی تواند دستاوردی نظامی تلقی شود، تنها گوشه ای از وحشیگری تروریستها را به نمایش گذاشت و خروجی این عمل جنایتکارانه باعث نشان داده شدن حقانیت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه ایران در طول این 40 سال بیشترین آسیب ها را از ناحیه تروریست ها دیده است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای غربی و حتی منطقه ایران را به دروغ حامی تروریست معرفی می کنند، ولی اگر به کارنامه چندین ساله جمهوری اسلامی نگاه کنیم بیشترین عملیات تروریستی و خرابکارانه علیه ملت ایران صورت گرفته است!!

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان سخنان خود بیان کرد: بی شک اقدام تروریستی دیشب گروهک تروریستی «جیش الظلم»  علیه فرزندان انقلاب باعث تقویت روحیه انقلابی گری ملت ایران و انسجام و وحدت بیشتر در کشور خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha