جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به شهادت رسیدن جمعی از بهترین فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست تروریستها را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری وخانواده این عزیزان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع معلمین منتخب استان قزوین که در سالن اجتماعات هنرستان شهید چمران برگزارشد، ضمن تسلیت این حادثه غم بار، گفت: تروریستها و عوامل استکبار جهانی نمی خواستند که این جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به کام مردم شیرین شود و می خواستند که کام ملت ایران را با این حرکت ناجوانمردانه تلخ نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: ملت ایران بارها از این نوع حادثه ها ی ناجوانمردانه به خود دیده اند و هیچگاه دست از آرمانهای والای انقلاب اسلامی و رهبری بر نخواهند داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بدون شک امنیت ،آرامش وپیشرفت وآبادانی کشور ما مرهون جان فشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ایثارگری جانبازان عزیزی است که با نثار حون خود در مقابل شرارت های دشمنان قسم خورده و بدخواهان نظام اسلامی ایستادگی می کنند و ملت شهید پرور ایران هیچ گاه رشادت ها و فداکاری های این اسوه های پایداری و شجاعت را از یاد نخواهند برد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین به شهادت رسیدن جمعی از بهترین فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست تروریستها را به محضر حضرت ولی عصر (عج)،مقام معظم رهبری و خانواده این عزیزان تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: این اقدام تروریستی که در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، نشان از عجز و ناتوانی و زبونی استکبار و دست نشانده های خبیثش دارد که به خیال خود فکر می کنند مردم از انقلاب و رهبری بر گشته اند.

استاد حوزه علمیه قزوین این اقدام کورکورانه و مذبوحانه را محکوم و از مسئولین امنیتی و دستگاه قضایی خواست که هر چه سریعتر مسببین این حادثه تاسف بار را به ملت ایران شناسایی نمایند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha