جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی شهادت جمعی از نیروهای مرزبانی سپاه زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی شهادت جمعی از نیروهای مرزبانی سپاه در زاهدان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بدون تردید حماسه پرشور و با بصیرت مردم در یوم الله 22 بهمن موجب خشم و عصبانیت استکبار جهانی و ایادی آنان به ویژه عناصر پلید و کینه توز تروریست شد و تصمیم گرفتند دست به این جنایت کور بزنند و تعدادی از نیروهای مومن و مرزبان ایران اسلامی را به شهادت برسانند، اما کوردلان باید بدانند با این ترورهای کور و خیال باطل، مردم و نیروهای مسلح ما روز به روز متحدتر، مقاوم تر و استوارتر خواهند شد و انتقام خون این شهدا را از کوردلان خواهند گرفت .

 اینجانب شهادت جمعی از نیروهای مرزبان سپاه در حادثه تروریستی زاهدان از جمله شهید عبدالرضا بروجی از پاسداران شهرستان بروجرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ،رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عموم ملت بویژه خانواده های معظم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان شفای مجروحان این حادثه را مسئلت دارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha