شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل

حوزه/ در مراسمی از ۸۰ نفر از طلاب ممتاز مدارس علمیه استان قزوین، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تقدیر شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در همایش ممتازین مدارس علمیه استان که در سالان اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارشد، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند طلاب در امور تحصیلی، گفت: امرز حوزه های علمیه به طلاب با نشاط و فعال در امور آموزشی و بصیرتی نیاز داشته و طلبه ای که سستی و تنبلی در آن راه داشته باشد، موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد:شما در علم آموزی باید بیش از پیش حرص وتلاش داشته باشید،چرا که در آموزه های قرآنی بر جدیت بر علم آموزی بسیار تاکید فراوان شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع تقوا در بین طلاب پرداخت وبیان کرد:با تقواها ممتازین هستند ویکی از الگوهای شایسته ونمونه ای که شما طلاب می توانید آن را در امور تحصیلی وزندگی خود الگو قراردهید ،همین موضوع تقوا است  که علمای گذشته آن را در خود بیش از پیش تقویت می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: یکی از صفات ناپسند وزشت که می توانیم در امور زندگی و تحصیلی خود پرهیز نماییم، غرور و خودپسندی است و شما طلاب که به این درجه و رتبه رسیدید، نباید مغرور شوید، بلکه باید این مسیر را همچنان تداوم ببخشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین از تلاش های مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین قدردانی و بیان کرد: خوشبختانه حجت الاسلام صفی خانی درهر عرصه ای که کار مدیریتی انجام داده، به خوبی از عهده آن برآمده و امروز هم مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین در خدمت به طلاب و روحایون، برنامه ها و فعالیتهای خوبی انجام داده که جای قدردانی است.

در پایان از ۸۰ نفر از طلاب ممتاز مدارس علمیه قزوین تجلیل گردید.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha