جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان هر توطئه و برنامه ای علیه این انقلاب اسلامی طراحی نموده بودند، منجر به شکست مفتضحانه شدند و در ادامه این مسیر هم هیچ گاه به اهداف مورد نظر خود نخواهند رسید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، ضمن تحسین آحاد ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند آنچه که برای این کشور حائز اهمیت و خط قرمز نظام محسوب می شود، حمایت آرمان های متعالی اسلامی و قرآنی و همچنین پشتیبانی از ولایت فقیه می باشد.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه با این ملت دشمنی و فتنه انگیزی خود را به عناوین مختلف علیه این ملت به مرحله اجرا در آورده که باید بیش از همیشه هوشیار باشیم.

 استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع نفوذ و عمل به منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: در این اواخر دشمنان علیه این ملت عهدنامه هایی مانند سند 2030 را در جامعه تبیین نمودند که  متاسفانه برخی از بندهای آن مایه تاسف بود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مستکبران غربی از الگوسازی انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان به شدت هراس دارند و آن را برنمی تابند و از این رو همه توان خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار گرفته اند.

وی اظهار کرد: آنان در دهه های گذشته به خوبی فهمیده اند انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های مبارزه توانسته اراده خود را محقق سازد و آنها بارها و بارها در برابر نظام اسلامی مفتضحانه شکست خورده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان شهادت جمعی از رزمندگان و مرزبانانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha