شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدافع حرم

حوزه/ در شرح حال یکی از همین شهدای [مدافع] حرم خواندم که به همسرش می گوید شما راضی نبودی من شهید بشوم، شما نمی گذاری من شهید بشوم؛ التماس می کند به همسرش که تو راضی بشو تا من شهید بشوم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

- جوان مؤمن انقلابی

همه‌ی قدرتمندان فاسد ظالم خبیث عالم دست به دست هم بدهند، در مقابل ملّت ایران بِایستند، هیچ غلطی هم در طول چهل سال نتوانند بکنند و این نهال تازه‌پا تبدیل بشود به این درخت مستحکم، شجره‌ی طیّبه و غیر قابل تکان دادن! این را چه کسی کرد؟ اعتقاد به شهادت، این سرنوشت افتخارآمیز را برای کشور به وجود آورد؛ یعنی همین جوان های شما.

گریه می کند، آرزو می کند که در راه خدا شهید بشود؛ به پدرش، به مادرش، التماس می کند میگوید من رفتم در عملیّات شهید نشدم، چون شما راضی نبودید؛ شما راضی بشوید تا من شهید بشوم.

در شرح حال یکی از همین شهدای [مدافع] حرم خواندم که به همسرش می گوید شما راضی نبودی من شهید بشوم، شما نمی گذاری من شهید بشوم؛ التماس می کند به همسرش که تو راضی بشو تا من شهید بشوم.

دنیای مادّی معنای این حرفها را نمی فهمد، درک نمی کند. این روحیه و این اعتقاد است که جوانِ مؤمنِ انقلابیِ ما را در مقابل حوادث، مثل کوه استوار نگه می دارد.

بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌ های شهدا - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha