چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان در پیامی، شهادت جمعی از نیروهای مرزبانی سپاه در زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در پیامی شهادت جمعی از نیروهای مرزبانی سپاه در زاهدان را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت  مدیر حوزه علمیه کاشان آمده است: حادثه تاسف بار و غم افزای تروریستی در منطقه سیستان و بلوچستان، بار دیگر صفحه ای به تاریخ انقلاب افزود. برای راست قامتان صفحه افتخاری دیگر و برای سست اندیشان صفحه ذلت و واماندگی دیگر .

دشمنانی که در مخیله خود چهل سالگی انقلاب را ندیده انگاشته و چهل سال ایستادگی و مقاومت مردم با همان اهداف و آرمان ها بدون ذره ای انحراف و ترس از تهدیدهای دشمنان به قدری برای کج اندیشان سنگین آمد که تصمیم گرفتند شیرینی بلوغ کامل انقلاب را در حادثه ای دیگر که ملت ایران بارها شاهد آن بوده و بالاتر از آن در تاریخ خود ثبت کرده به کام ولایتمداران و مردم سرافراز ایران تلخ کنند، غافل از اینکه خون شهدا همیشه عامل اهتزاز گشته و جز انسجام و اراده مردم در پی نخواهد داشت.

اساتید، فضلا و طلاب منطقه کاشان ضمن عرض تبریک و تسلیت به امام انقلاب و امت سربلند و خانواده های این سرو قامتان انقلاب، این جنایت را محکوم و خواستار پیگیری جدی و بازدارنده مسئولان محترم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha