شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: نام نویسی متقاضیان ورود به حوزه علمیه خراسان از ۱۵ بهمن ۹۷ برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به صورت اینترنتی آغاز شده است.

حجت الاسلام هابیل خسروی، معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، با اشاره به وجود ۲۳ مدرسه علمیه فعال در استان، اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی 16 مدرسه برادران و 7 مدرسه خواهران مشغول تربیت بیش از دو هزار طلبه در سطوح مختلف هستند.

وی، ظرفیت حوزه علمیه خراسان جنوبی را به جذب بیش از هزار طلبه اعلام کرد و افزود: ظرفیت پذیرش طلبه در  حوزه خواهران ۴۶۲ نفر و در حوزه برادران ۵۶۱ نفر، در سال ورودی ۹۸ خواهد بود.

معاون آموزش علمیه خراسان جنوبی با اشاره به زمان ثبت نام داوطلبان، اظهار کرد: نام نویسی متقاضیان ورود به حوزه علمیه خراسان از 15 بهمن 97 برای سال تحصیلی 98-99 به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 31 فروردین 98 ادامه دارد.

وی ادامه داد: داوطلبان باید برای ثبت نام به سایت حوزه علمیه خراسان به نشانیhttp://www.hozehkh.com/receptio  مراجعه کنند.

حجت الاسلام خسروی از برگزرای آزمون کتبی پذیرش در اردیبهشت ماه ۹۸ خبر داد و  گفت: آزمون کتبی پذیرفته شدگان، روز جمعه 13 اردیبهشت 98 به صورت متمرکز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی در پایان با اشاره به افتتاح حوزه علمیه عشق آباد طبس، خاطر نشان کرد: برای اولین سال ورودی مجوز ۳۰ نفر طلبه، برای تحصیل در حوزه علمیه عشق آباد طبس گرفته شده است.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha