شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: باید عملیات تروریستی در جاده خاش - زاهدان توسط عوامل تکفیری ـ صهیونیستی را به نوعی درماندگی در مقابل حضور پرشکوه و تاریخی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز، در نشست جمعی از فرماندهان بسیج و طلاب استان کردستان، با اشاره به حادثه تلخ ترور تعدادی از فرزندان این کشور توسط تروریست های تکفیری در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از همان روزی که زمزمه های انقلاب اسلامی به گوش رسید، ترور و تسویه حساب های سیاسی در کشور نیز آغاز شد، البته در پشت این جنایات، کشورها و سرویس های  اطلاعاتی بیگانه  حضور داشته و دارند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به اینکه جنایت دیروز تروریست ها در راستای خوش خدمتی به استکبار و دشمنان انقلاب بود، گفت: دیشب هم به عینه دیدیم که عروسک های استکبار دست به جنایتی زدند که در هیچ قاموسی نخواهد گنجید.

وی ادامه داد: البته باید عملیات تروریستی در جاده خاش - زاهدان توسط عوامل تکفیری ـ صهیونیستی را به نوعی درماندگی  در مقابل حضور پرشکوه و تاریخی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال عنوان کرد.

دریایی افزود: با این وجود تروریست ها خود به خوبی می دانند که به زودی جواب دندان شکنی از سوی فرزندان این نظام و انقلاب دریافت خواهند کرد و فرجامی جز نابودی و هلاک ندارند همانند فرجام تروریست های اهواز که یک به یک به مجازات رسیدند.

وی با اشاره به اینکه گروهک تروریستی «جیش الظم» در بین مردم غیور سیستان و اهل سنت از هیچ جایگاهی برخوردار نیست، تاکید کرد: گروهک تروریستی مذکور تنها و تنها از سوی سرویس های بیگانه و برخی از کشورهای مرتجع منطقه حمایت مالی و تسلیحاتی می شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: از خداوند متعال برای خانواده های بازمانده این حادثه تروریستی و ناجوانمردانه صبر و برای شهدای عزیز علو درجات الهی را خواهانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha