جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ در پی شهادت رزمندگان اسلام در سیستان و بلوچستان، امام جمعه اصفهان این حادثه غمبار را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی، شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن 97 با حادثه خونین تروریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و این گونه صدای خرد شدن استخوانهایشان در زیر پای میلیونها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند.

اگر چه این اقدام خونین و غیر انسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی سست نمی کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت این مدافعان عزیز اسلام و انقلاب را به محضر حضرت بقیه الله العظم (ارواحنا له الفداء)، امام خامنه ای (حفظه الله)، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان اصفهان، فرماندهان و نیروهای مسلح و لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، هم رزمان و خانواده گرامی شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده علو درجات را برای آن عزیزان و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان و شفای عاجل را برای مصدومان این حادثه از خداوند متعال خواستارم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha