چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ابطحی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پیامی، شهادت جمعی از نیروهای مرزبانی سپاه در زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پیامی، شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

پس از قدرت نمایی ملت شریف ایران در راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن و نمایش بزرگ اتحاد، انسجام، همدلی و حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برپایی جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی ایران که خواری و زبونی و شکست بزرگی را بار دیگر تجربه کردند تلاش کردند تا با به شهادت رساندن جمعی از مدافعان وطن و فرزندان میهن، کام ملت شریف و سربلند و استکبار ستیز ایران را تلخ کنند.

اگر چه این دشمنان مزدور و بزدل که شهامت رویارویی مسلحانه با دلیرمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاران شهید خرازی در لشکر مقدس 14 امام حسین(ع) را نداشتند با عملیاتی انتحاری و کوردلانه تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان مرزهای وطن را که غیرمسلح و در مسیر بازگشت به آغوش خانواده بودند را به شهادت رساندند اما همانطور که خمینی کبیر فرمود، هرقدر بکشید ما را، ما مقاوم‌تر و استوارتر خواهیم شد.

در میان خانواده معظم و معزز این شهدای گرانقدر تعدادی از شاگردان مکتب حضرت زینب کبری(س) که در حوزه علمیه خواهران استان اصفهان معارف دین را تلمذ می‌کنند نیز حضور دارند که از امروز بار رسالت زینب گونه آنها مسیر جدیدی در زندگی آنها باز خواهد کرد و برخلاف میل دشمنان این خواهران مقاوم و صبور مروج مکتب شهادت و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند شد.

 مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان و شهادت جمعی از مدافعان وطن، به خانواده معظم این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت می‌گوید و از مقامات مسئول می‌خواهد تا انتقامی محکم و سیلی سخت را علیه عاملان این حادثه تروریستی اعمال کنند و بنابر فرموده رهبر حکیم انقلاب به دشمنان نشان دهند دوران بزن در رو تمام شده است.
 در پایان از خداوند تقاضای علو درجات برای شهیدان عزیز مدافع وطن و انقلاب اسلامی و صبری جمیل برای خانواده گرانقدر این عزیزان را مسئلت دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha