چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای گفت: آمریکا تلاش می کند از طریق تحریک رژیم صهیونیستی و برخی حکّام کشور های عربی ضرباتی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کند و در این جنایت از گروهک های تکفیری کمک می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای گفت: آمریکا تلاش می کند از طریق تحریک رژیم صهیونیستی و برخی حکّام کشور های عربی ضرباتی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کند و در این جنایت از گروهک های تکفیری که نادانی و کینه مذهبی آنان را کور کرده، کمک می گیرد.

علمای مسلمان اشاره کردند: انفجار تروریستی سیستان و بلوچستان نشانگر ترس آن ها و شکست آمریکا و هم پیمانان آن در به زانو در آوردن ایران در سیاست دفاع از مسائل امت در رأس آن مسئله فلسطین و رهبری محور مقاومت است که برای شکست دادن پروژه توطئه صهیونیستی آمریکایی بر جهان اسلام تلاش می کند.

 تجمع علما تصریح کرد: ایران از جنگ شدیدی که علیه آن راه اندازی می شود، پیروز بیرون خواهد آمد و به خاطر این مظلومیت در جهاد و مقاومت به یک الگو تبدیل خواهد شد و ملت ایران مثل همیشه ثابت خواهند کرد که آن ها قوی تر از تحریم ها هستند و این به خاطر اعتقاد راسخ و ایمان عمیق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha