پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، آن را نتیجه شکست های متعدد دشمنان در برابر ملت ایران دانست و گفت: دشمن پس از شکست در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران دست به چنین اقدامات ضد انسانی زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ساری، با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: این حضور ملت ایران بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام و رهبری بوده است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی دادند، افزود: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه دیگری در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی در حالی وارد دهه پنجم عمر مبارک خود شد که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند، تا ملت بزرگ ایران این روزها را نبینند، بیان داشت: اما ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که انقلاب اسلامی مقتدرانه در صحنه حاضر است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان از این حضور ملت ایران بسیار عصبانی و ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال های اخیر با فشارهای شدید اقتصادی تلاش کردند تا مانع از حضور ملت ایران در جشن انقلاب شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان آن را نتیجه شکست های متعدد دشمنان در برابر ملت ایران دانست و گفت: دشمن پس از شکست در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران دست به چنین اقدامات ضد انسانی زده است.

امام جمعه ساری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت خون پاک شهدای این حادثه تروریستی پایمال شود، بیان داشت: تروریست ها و حامیان آنها باید منتظر پاسخ سخت نیروهای مسلح کشورمان باشند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که این گونه اقدامات کور تروریستی نمی تواند مانع از حرکت صحیح ملت ایران شود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با اقتدار مسیر حرکت گذشته خود را ادامه خواهد داد و هیچ قدرتی نمی تواند مانع از این حرکت شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به کنفرانس شکست خورده ورشو اشاره کرد و آن را شکست دیگری برای آمریکای جنایت کار دانست و تصریح کرد: این کنفرانس نشان داد که سیاست های آمریکا در سطح جهان شکست خورده است.

وی با بیان این که آمریکا نمی تواند با برگزاری چنین نشست هایی به اهداف خود علیه ایران اسلامی دست پیدا کند، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه و جهان است و آمریکا و سایر کشورهای همپیمانش نمی توانند مانع حرکت ایران اسلامی شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha