جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میز خدمت

حوزه/ در راستای اجرای طرح میز خدمت در شهرستان رشت، مسئولان شهرداری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب، مخابرات، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی با حضور هفتگی در یکی از مساجد محله های مختلف شهر و ماهیانه یک بار در نماز جمعه از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در رشت؛ امروز در حاشیه برگزاری نماز جمعه در مصلای رشت، طرح میز خدمت با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

در راستای اجرای طرح میز خدمت در شهرستان رشت، مسئولان شهرداری به همراه  اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب، مخابرات، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی، با حضور هفتگی در یکی از مساجد محله های مختلف شهر رشت، و ماهیانه یک بار در نماز جمعه این شهر از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری می کنند.

امیر حسین علوی، رئیس شورای اسلامی رشت با بیان اینکه از اصلی ترین شاخص های انقلاب اسلامی حقوق برابر برای همه افراد و حضور مسئولان در بین مردم است، افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی و آغاز چهل و یکمین سال آن، حضور مسئولان شهرداری در بین مردم با قوت بیشتری دنبال می شود.

وی با اشاره برپایی میز خدمت از یکسال پیش در شهرستان رشت خاطرنشان کرد: یکی از مزایای میز خدمت شنیدن مشکلات مردم از نزدیک، پیگیری مشکلات در کمترین زمان ممکن، انجام سریع کار، و کاهش هزینه تردد به ادارات و ترافیک شهر عنوان کرد و افزود: میز خدمت باعث ایجاد اعتماد شهروندان به مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha