شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه انزلی

حوزه/ حجت‌الاسلام شمس‌الدین شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را حادثه‌‌ای تلخ دانست و گفت: این اقدام دشمن نشانه عصبانیت او از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است و دشمن باید بداند که قطعا به زودی پاسخ این اقدام خود را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گیلان، حجت‌الاسلام سیدعبدالجواد شمس‌الدین ،ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: ما شاهد هستیم که مردم ایران اسلامی همواره با وجود تمام فضاسازی‌ها و توطئه های دشمنان، حضوری آگاهانه و فعال در راهپیمایی‌ها دارند.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته بود تا مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت نکنند، ابراز داشت: استکبار جهانی در طول تاریخ همواره در حال تحمیل شرایط ظالمانه به مومنان و مسلمانان بوده است اما ملت ایران با اعتقاد راسخ به اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیش از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند و با حضورشان نشان دادند که همواره آماده هستند تا با تمام قدرت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کنند.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر لزوم رعایت تقوای الهی و شکر نعمات الهی توسط مسلمانان، افزود: مردم ایران اسلامی امتی هستند که وجودشان از نعمات الهی برای نظام اسلامی است. هم مردم و هم مسئولان ایران باید خداوند را برای زندگی کردن در نظام اسلامی شاکر باشند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین ضمن تسلیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت مرزبانان کشور اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش است تا شیرینی موفقیت‌های نظام اسلامی را به کام مردم تلخ کند و این حادثه تروریستی هم با همین نیت به وقوع پیوست.

وی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را حادثه‌‌ای تلخ دانست و گفت: این اقدام دشمن نشانه عصبانیت او از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است و دشمن باید بداند که قطعا به زودی پاسخ این اقدام خود را خواهد گرفت.

وی با اشاره به بررسی لوایح CFT و پالرمو در روز شنبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: به مسئولان کشور که در حال حاضر در حال گذراندن یک آزمایش الهی هستند، یادآوری می‌کنیم که امام راحل با اتکا به قدرت مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. به مسئولان هم تذکر می‌دهیم تا با تصویب لوایحی مانند CFT و پالرمو، زمینه نفوذ دشمن در کشور را ایجاد نکنند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان انقلاب اسلامی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی اهل انعطاف و جبران خطاها است؛ اما آن چیزی که باید اصلاح شود قطعا رابطه با آمریکا نیست. زیرا ایشان در همین بیانیه فرمودند که نظام اسلامی دچار انفعال نمی‌شود و باورهای اصلی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

عضو شورای حوزه علمیه استان با تاکید بر اینکه مسئولان باید ضمن هوشیاری، بر مبنای باورهای اصیل انقلابی و استکبارستیزی با دشمن برخورد کنند، تصریح کرد: زیاده‌خواهی دشمنان نتیجه وجود تفکرات لیبرالی در برخی دستگاه‌های نظام است. متاسفانه امروز تفکر لیبرالی در ابعاد فرهنگی و اقتصادی به زندگی مردم آسیب زده و باید با جدیت با مروجان تفکرات لیبرالی و غرب‌گرایانه در کشور برخورد شود.

وی با انتقاد از عدم موضع‌گیری برخی روزنامه‌ها و مطبوعات در مقابل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، عنوان داشت: اینکه برخی روزنامه‌ها از بیت‌المال ارتزاق کنند و در مقابل سخنان دشمن را در جامعه ترویج کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست و قطعا باید با آن‌ها برخورد شود. مسئولان وزارت ارشاد موظف هستند با چنین تخلفاتی برخورد کنند و در صورتی که آن‌ها به وظایفشان عمل نکنند، مردم به خوبی به وظیفه و تکلیف خود عمل می‌کنند.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه قوای سه‌گانه باید با اقدام جهادی و انقلابی به دنبال پیاده‌سازی بیانیه اخیر مقام معظم رهبری باشند، گفت: امروز همه باید بدانند که هیچ راهی نجات‌بخش‌تر از عمل به فرامین مقام معظم رهبری نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha