سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسعود بصیری- رئیس بسیج رسانه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، کادرسازی از بین جوانان مومن و مخلص انقلابی را مهم ترین ضرورت دهه پنجم انقلاب اسلامی برشمرد.

مسعود بصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت آغاز پنجمین دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مهم ترین کاری که در دهه پنجم انقلاب باید مدنظر باشد، شناسایی استعدادها و پرورش نیروهای مومن و انقلابی و پای کار برای عرصه های مختلفی است که نظام و انقلاب به آن ها نیاز دارد.

وی افزود: تحقق همه اهداف و آرزوها و ایده آل ها زمانی امکان پذیر است که نیروی جوان و بانشاط و مخلص و انقلابی پای کار بوده و زمینه برای فعالیت او فراهم باشد و گرنه در همه انقلاب ها ایده آلها و آرزوها در مقام حرف و شعار وجود داشته، اما ضعف وجود و فعالیت نیروهای توانمند و باورمند به آن اهداف بوده که مشکل ایجاد کرده است.

این فعال رسانه و روزنامه نگار همچنین گفت: در واقع کادرسازی از بین جوانان مومن و انقلابی که مخلصانه و مجاهدانه به فعالیت بپردازند، به عقیده بنده مهم ترین ضرورت و بایسته دهه پنجم انقلاب است.

وی در ادامه بیان داشت: نکته حایز اهمیت دیگر این است که همه آن چیزهایی که ما می خواهیم در دهه پنجم انقلاب به آن ها دست یابیم، به خصوص ناظر به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، همه این ها باید به سند و قانون در کشور تبدیل شود.

بصیری افزود: خیلی اوقات زیاد لازم است که همه مسئولان و نخبگان صرفاً تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مسایل مختلف را بازگو کنند، بلکه مهم آن است که اوامر و فرمایشات ایشان به عنوان ولی فقیه و رهبر جامعه به سرعت تبدیل به قانون و مصوبه لازم الاجرا شود و در ادامه پس از تبدیل این آرمان ها به قوانین، نظارت جدی بر روند اجرایی شدن آن ها وجود داشته باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha