سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حاجی دلیگانی

حوزه/ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کم کاری های ۴ دهه گذشته به خصوص در عرصه اقتصاد با وجود جوانان مومن و انقلابی در کشور و بهره گیری از توان آن ها در دهه پنجم انقلاب، جبران پذیر است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: تاکید خاص مقام معظم رهبری در بیانیه راهبردی اخیر به بهانه آغاز پنجمین دهه از عمر انقلاب نشان گر این است که با وجود جوانان مومن و انقلابی و مخلص که دل در گروی اهداف و ارزش های دینی و انقلابی و ملی دارند، غلبه بر مشکلات امکان پذیر است.

وی افزود: آنچه ایشان از نسل سوم و چهارم انقلاب مطالبه کرده‌اند در واقع تلاش برای تحقق اقتصاد سالم و درونزا در کشور است که شاخصه های آن را ما در اقتصاد مقاومتی مشاهده می کنیم.

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر این که راهبرد دشمن در سال های اخیر، ایجاد یأس و نومیدی در بین مردم به خصوص جوانان بوده، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه از جوانان خواسته اند که به مقابله با اهداف دشمن در ناامیدسازی جامعه بپردازند و با فکر و کار و تلاش مجاهدانه برای ساختن ایران آباد و بزرگ، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آن که معمولاً دولت ها وظیفه اصلی شان ناظر به هدف گذاری، برنامه ریزی و هدایت اقتصادی کشور به سمت اقتصاد مقاومتی و نظارت بر اجرای آن است، اما متاسفانه مشغول به حواشی و برخی مسایل شدند و از اهداف اصلی تا حدی بازماندند که باید این ضعف ها و کم کاری ها در دهه پنجم انقلاب با تکیه بر توانمندی های داخل و به خصوص بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی و پای کار مرتفع شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha