جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدا

حوزه/ مراسم وداع مردم عاشق و شهید پرور اصفهان با ۲۷ شهید نام آور و به خون خفته میهن اسلامی، در حسینیه شهدای بسیج امام صادق(ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مراسم وداع مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که همواره در طول تاریخ انقلاب برای دفاع از اسلام و انقلاب و میهن اسلامی جان برکف بوده اند امشب، بعد از نماز مغرب و عشا با حضور پرشور و عظیم خود در حسینیه شهدای بسیج امام صادق(ع) با ۲۷ لاله شهید گلگون کف خود وداع کردتد.

در این مراسم که ابتدا با نوای گرم مداح اهل بیت حاج یزدخواستی زیارت عاشورا قرائت شد، سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه و جمع کثیری از فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح و سیاسی کشور و استان حضور داشتند.

 مردم شهیدپرور اصفهان که در تاریخ انقلاب خود سابقه درخشان تشییع ۳۰۰ شهید دفاع مقدس را در یک نیم روز دارند، با حضور گسترده خود در این مراسم باعث شدند درب های سالن از ساعت های ابتدای به دلیل پرشدن ظرفیت بسته شد و  عاشقان شهدا از پشت درب ها و در خیابان های اطراف حسینیه با ۲۷ شهید وداع کردند.

مراسم تشییع پیگرهای مطهر شهدا فردا ساعت ۱۴/۳۰ عصر از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدای اصفهان با سخنرانی سردار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha