جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: از حوزه های علمیه استان کردستان و طلاب و روحانیون درخواست دارم که به مانند گذشته در راهنمایی و ارشاد مردم نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، صبح امروز در جمع بسیجیان و فعالان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار، ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست های تکفیری، اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده است، لذا باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم.

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه شهادت و ایثار جزیی از اسلام و دین ماست، گفت: تا زمانی که جامعه از روحیه شهادت طلبی برخوردار باشد، هرگز آسیبی به این نظام و ملت نخواهد رسید، لذا به همین منظور است که رسانه ها و شبکه های ماهواره ای به دنبال استحاله فرهنگی و از بین بردن فرهنگ اسلامی ـ ایرانی ما هستند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه شدید رسانه های دشمن در این روزها اشاره کرد و گفت: در پی هر شکستی که دشمنان از ملت ایران می خورند، سریعا رسانه های معاند و برون مرزی دشمن فعالیت خود را دوچندان می کنند و با دست پاچگی خاصی به دنبال فرافکنی هستند.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه رسانه های معاند از سوی دشمنان جهانی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تامین مالی می شوند، یادآور شد: آمار رسانه های ضدانقلاب و ضدایرانی بسیار بالاست و بی شک برای مدیریت این رسانه ها هزینه های میلیاردی لازم است که این هزینه ها را بی شک کشورهای معاند جمهوری اسلامی متقبل می شوند.

امام جمعه بیجار در ادامه با اشاره به اینکه بسیجیان، فعالان فرهنگی و نیز فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر باید نقشه های دشمنان نظام را برای مردم بیان و تبیین کنند، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که ضریب نفوذ دیش های ماهواره ای در منازل کشور و استان کردستان بسیار بالاست و دشمن از همین طریق وارد خانواده ها شده و در حال استحاله فرهنگی و تخریب بنیان های خانواده هاست.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: شما باید بتوانید با فرهنگ سازی صحیح و امر به معروف و نهی از منکر بدون حب و بغض نگاه و دید مردم نسبت به رسانه های بیگانه را تغییر دهید، زیرا باید اذعان کرد که تداوم این وضعیت باعث تشدید ناهنجاری های زیادی در جامعه به مانند طلاق، اعتیاد و... خواهد شد.

امام جمعه بیجار اظهار داشت: همچنین از حوزه های علمیه استان کردستان و طلاب و روحانیون درخواست دارم که به مانند گذشته، در راهنمایی و ارشاد مردم نقش آفرین باشند و خطرات و دسیسه های دشمنان را به مردم و ملت گوشزد نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha