شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام امید رحمانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی «تدبر در قرآن» در حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: دوره تخصصی تربیت مربی «تدبر در قرآن» ویژه طلاب سطوح دو و سه در سالن همایش حوزه علمیه استان برگزار شد.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه دوره مزبور از صبح روز جمعه آغاز شده و بر اساس برنامه تا غروب یکشنبه این هفته تداوم خواهد داشت، ادامه داد: در این دوره تخصصی حدود 50 نفر از طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان شمالی حضور دارند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره تخصصی «تدبر در قرآن»، تربیت مربی و استاد در زمینه‌های قرآنی است، خاطرنشان کرد: تدریس مباحث این دوره به عهده حجت‌الاسلام شیخ‌زاده، از اساتید ویژه مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد مقدس است.

حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: سرفصل‌های مورد توجه در این دوره، تدبر در قرآن جزء سی‌ام و درس‌نامه روش تدبر در قرآن کریم است که از سوی مدرس دوره ارائه شده و پس از پایان دوره و اخذ آزمون، به شرکت‌کنندگانی که حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند، مدرک معتبر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha