جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۶۵۴۵۴۶

حوزه/ در پی وقوع حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام این حادثه دردناک را به مردم شهیدپرور اصفهان تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، در پی حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز (27 بهمن) در تماس تلفنی با آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان، شهادت 27 تن از پاسداران رشید اسلام را به او و مردم شهیدپرور استان اصفهان را تبریک و تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در گفتگوی تلفنی با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ضمن ابراز تسلیت و تهنیت از شهادت 27 تن از پاسداران استان اصفهان در شهرستان مرزی خاش، اظهار داشت: بنده و مردم استان خراسان جنوبی در غم و شادی مردم شهیدپرور استان اصفهان شریک هستیم.

امام جمعه بیرجند با آرزوی شفای مجروحان این حادثه تروریستی، بیان داشت: خداوند ان‌شاءالله وجود حضرتعالی را برای مردم استان اصفهان حفظ نماید و ارواح طیبه‌ی شهدای عزیز را با شهدای کربلا محشور فرماید.

نماینده ولی فقیه در خراسانجنوبی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله انتقام سختی از تروریست ها و اربابانشان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha