چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ نشست مشترک شاغلین و بازنشستگان تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در این نشست با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی امسال دو گروه را غافلگیر کرد و تنها کسی که غافلگیر نشد مقام معظم رهبری (مدظله) بود.

وی ضمن بیان غافلگیری سران استکبار جهانی و مقامات کشور های غربی، به غافلگیری مسئولین داخل کشور هم اشاره کرد و افزود: مسئولین هم فکر می کردند، به خاطر مشکلات اقتصادی، مردم حضور کم رنگ تری در راهپیمایی خواهند داشت اما مردم با همه مشکلات و گرفتاری ها دل در گرو انقلاب و اسلام دارند و مسئولین باید با تلاشهای مجاهدانه وضع بهتری برای این مردم فهیم و با بصیرت فراهم کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم انقلاب اظهار داشت: اگر مسئولین 40درصد اصول 24گانه اقتصاد مقاومتی را مورد توجه خود قرار می دادند، ما مشکلات اقتصادی کنونی را نداشتیم و خود دولت در بالا رفتن قیمت های اجناس، بخصوص ارز مؤثر است.

در پایان نشست، حجت الاسلام و المسلمین معتمد فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(علیه السلام) با اشاره به این روایت حضرت علی علیه السلام که «اگر کسی توانست جبهه حق را خوب بشناسد و از جبهه حق دفاع کند و مقابل جبهه باطل بایستد چنین کسی شایسته تقدیر و تشکر است؛» اظهار داشت: امروز حجه الاسلام والمسلمین ذوالنوری مانند شهید مدرس بحق از مصادیق این روایت نورانی می باشد و حقیقتا از عمارهای انقلاب می باشند و ما از تلاش های خستگی ناپذیر این نماینده انقلابی مردم قم تقدیر و تشکر می کنیم.

و طی سخنانی اظهار داشت: با اشاره به جایگاه برجسته باز نشستگان سپاه و تاکید بر تعلق این عزیزان به این مجموعه افزود: باز نشستگان متعلق به سپاه هستند و سپاه هم متعلق به بازنشستگان و ما نیز برنامه هایی برای استفاده بیشتر از تجارب و ظرفیت های بازنشستگان داریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha