شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در هر عرصه ای که توانسته ایم به بیانات ولایت در جامعه عمل کنیم، در آن موضوع به خوبی پیشرفت داشته ایم و امروز در این مقطع حساس عمل به منویات رهبری مسیرآینده این کشور را به خوبی ترسیم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن تسلیت حادثه تروریستی شهدای سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت بهترین فرزندان نظام اسلامی منجر شد، گفت: دشمنان وتفاله های نظام استکبار جهانی بدانند که این کشوربا این نوع جنایات و ترورها هیچگاه دلسرد نشده و همچنان از این خاک مقدس دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در این سالها بهترین فرزندان خود را در دفاع از امنیت مرزهای خود تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده و مسیر سرخ شهادت همچنان در این کشور تداوم خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین به بیانات راهبردی رهبری فرزانه انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: در هر عرصه ای که توانسته ایم به بیانات ولایت در جامعه عمل کنیم، در آن موضوع به خوبی پیشرفت داشته ایم و امروزدر این مقطع حساس عمل به منویات رهبری مسیر آینده این کشور را به خوبی ترسیم می کند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: نکات مهمی در پیام مقام معظم رهبری در رابطه با فساد اقتصادی به خوبی از سوی معظم له بیان شده که باید این موضوع به صورت ریشه ای در کشور ما برطرف و مورد نظارت جدی دستگاه های اجرایی واقع شود.

وی به نگاه مقام معظم رهبری به جوانان بیان کرد: در هر کاری که به جوانان واگذار شده توانسته ایم موفقیت های چشمگیری به دست بیاوریم که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی، این نیروی با نشاط جوانی بوده که توانسته ایم در این عرصه هم خوش بدرخشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سفارش  موکد حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) که توجه به جوانان است؛ زیرا آبادانی و عمران هر سرزمین و مجد و عظمت هر ملتی، در گرو تربیت جوانان فاضل و پاک اندیش است.

وی به حدیثی از حضرت محمد(ص) پرداخت و بیان کرد: من شما را سفارش می کنم که به نوبالغان و جوانان نیکی کنید؛ زیرا آنان دلی رقیق تر و قلبی فضیلت پذیرتر دارند.

 حجت الاسلام انصاری به طلاب جوان هم توصیه کرد که از تعطیلات و فرصت های به دست آمده در جهت پیشرفت وموفقیت علمی تلاش نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha