شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین گفت: جنایات ناجوانمردانه ورذیلانه تروریستها در به شهادت رساندن حافظان امنیت وآسایش این کشور از سوی ملت ایران و نیروهای مسلح بی پاسخ گذاشته نخواهد شد و باردیگر سیلی محکمی به آنها خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه های مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه تروریستی در استان سیستان وبلوچستان، گفت: امروزه تروریسم از یک تندروی عقیدتی عبور و به ابزاری در جهت تحمیل اراده نظام سلطه بر دیگر کشورها و ملتها تبدیل شده که بی شک فجایع ضد بشری در اقصی نقاط جهان محصول آن می باشد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: حامیان جریان های تروریستی که دستشان به خون زنان و کودکان آلوده شده ریشه در برخی رژیم های مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان ایران زمین بدانند این جنایات تروریستی، حقانیت جمهوری اسلامی ایران و حقارت و زبونی بیش از پیش کوردلان وابسته به بیگانگان را به دنیا اثبات می کند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: جنایات ناجوانمردانه ورذیلانه تروریستها در به شهادت رساندن حافظان امنیت و آسایش این کشور از سوی ملت ایران و نیروهای مسلح بی پاسخ گذاشته نخواهد شد و باردیگر سیلی محکمی به آنها خواهیم زد.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: این گروه تروریستی به پشتوانه اربابان خود در منطقه و جهان با ادعای آزادی‌بخشی، خون کودکان و زنان و مردان ایران را می‌ریزد و اکنون روشن‌تر شد که در پس این این نوع ادعاهای واهی حاصلی جز خشونت، ویرانگری، ترور و ناامنی در ایران اسلامی وجود ندارد.

 حجت الاسلام مصطفایی توجه به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری از سوی مردم و مسئولین را با اهمیت دانست و بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در پیام اخیر خود به قوای سه گانه و مسئولین و دستگاه های نظارتی، تبیین کننده این است که اگر بخواهیم پیشرفت وتعالی این کشور را همچنان ادامه دهیم، باید این منویات ارزشمند و راهگشا را به آن به خوبی عمل نماییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha