جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ استاد حوزه ودانشگاه گفت: توطئه های ناجوانمردانه دشمنان وگروه های تروریستی در کشور ما نشان دهنده ضعف و زبونی آنها بوده، چرا که آحاد ملت ایران در ۲۲ بهمن کام آنها را تلخ نمودند و می خواستند از مردم ایران اسلامی انتقام بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری صبح امروز در نشست بصیرتی که در مسجد المهدی مینودر برگزارشد، گفت: دشمنان بدانند، این قبیل اقدامات کور و مزورانه که در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است هرگز در اراده مصمم چنین کشوری که مظهر ثبات، امنیت و حیات در دنیای اسلام و خاورمیانه است اثری نخواهد گذارد.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: توطئه های ناجوانمردانه دشمنان و گروه های تروریستی در کشور ما نشان دهنده ضعف و زبونی آنها بوده، چرا که آحاد ملت ایران در 22 بهمن کام آنها را تلخ نمودند ومی خواستند از مردم ایران اسلامی انتقام بگیرند.

 حجت الاسلام نظری تصریح کرد: واقعیت این است که تروریسم هیچ حد و مرزى نمیشناسد و جنایت و کشتار، آرمان، عقیده و مرام آنهاست .

استاد حوزه ودانشگاه عنوان کرد: این عمل تروریستى، هیچگونه خللى در اراده مردم ایران براى اتحاد و همیستگى ایجاد نخواهد کرد و دشمنان این ملت همیشه سرافکنده و شکست خورده هستند.

حجت الاسلام نظری به پیام رهبری فرزانه انقلاب اسلامی پرداخت وبیان کرد: ما به عنوان مسئولانی که مسئولیتی اجتماعی داریم از جوانان استفاده کنیم و به آنها بفهمانیم برای ما اهمیت دارند و احساس امنیت می کنند.

وی اظهار کرد: اگر نتوانیم جوانان را آموزش دهیم و احساس امنیت را در جوانان ایجاد نکنیم، در آینده نزدیک دچار بحران جایگزینی در حوزه مدیریتی خواهیم بود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha