پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
همایش

حوزه / همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر و دلالت های آن در زمان حاضر سه شنبه سی بهمن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، همزمان با فرا رسیدن سی ام بهمن، سالروز حضور امام موسی صدر در کلیسای کپوشیین و القای موعظه روزه ،"همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر و دلالت های آن" را با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار می نماید.  
 
این همایش یک روزه با حضور و سخنرانی  وزیر آموزش و پرورش ، آیت الله سید مصطفی محقق داماد ، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم و دکتر مهدی نوید ادهم در مدرسه دارالفنون واقع در خیابان ناصر خسرو تهران  از ساعت 8 صبح تا 17 عصر برگزار خواهد شد. 
 
از دیگر برنامه های این همایش برگزاری دو میز گرد علمی با عنوان "دین شناسی و انسان شناسی امام صدر و آثار تربیتی آن" با حضور دکتر خسرو باقری ، دکتر مسعود آذربایجانی ، دکتر غلام رضا زکیانی و دکتر محسن اسماعیلی   خواهد بود.
 
میزگرد دوم نیز با عنوان "دریافت های تربیتی امام موسی صدر از قرآن" با نظریه پردازی دکتر محمود امانی ، دکر مسعود آذربایجانی و دکتر معصومه عبدلی برگزار میگردد. 
 
گفتنی است،  همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر و دلالت های آن با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش ، موسسه فرهنگی و تحقیقاتی امام موسی صدر  و دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش و دبیرخانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش برگزار خواهدشد.
 
انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷​   
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha