چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار جعفری سپاه در اصفهان

حوزه/ سردار جعفری گفت: از این به بعد ایران دیگر ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و مستقیم برای انتقام‌گیری خون پاک جوانان خود وارد عمل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار محمدعلی جعفری، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در اصفهان اظهار کرد: درود بر شما مردم شهیدپرور و حزب‌الله اصفهان که در شهیدپروری و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ کوششی دریغی نکردید و از جان و مال و فرزندان خود در این راه دریغ نکرده‌اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی یکی دوتا نیستند و دشمنان اسلام و دشمنان حق برای جلوگیری از پیشرفت اسلامی و ایجاد ناامنی بسیج شده‌اند و همه نیروهای بسیج و سپاه و انتظامی در حال مبارزه با این توطئه‌ها هستند.

وی افزود: حدود ۹ سال قبل مأموریت در شرق کشور برای ایجاد امنیت و انسداد مرز به نیروی زمینی سپاه پاسداران محول شد و در طول این سال‌های اخیر با توطئه‌گری‌های که به‌ویژه عربستان و امارات در منطقه به‌شدت دنبال انجام عملیات‌های انتحاری در کشور بودند ولی پاسداران همیشه در مقابل آن‌ها ایستاده‌اند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال شکست‌ها و ناتوانی‌ها در مقابل حزب‌الله به این فکر عملیات‌های ددمنشانه‌ای برای ایجاد ناامنی افتادند و در سال گذشته ۶ الی ۷ عملیات انتحاری خنثی شد.

وی گفت: آنچه ملت ایران باید بداند نیروهای امنیتی سپاه و بسیج و انتظامی در مرزها آماده و جان‌برکف در راستای عمق‌بخشی امنیت هستند و انتقام آن‌ها را خواهند گرفت؛ علاوه بر آمریکاییان و اسراییلی‌ها که اقداماتی می‌کنند سازمان‌های جاسوسی عربستان و امارات در زمینه ناامنی در منطقه شرق کشور برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام می‌دهند و اطلاعات موثقی امروز داریم و از این به بعد ایران دیگر ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و مستقیم برای انتقام‌گیری خون پاک جوانان خود وارد عمل می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انتظاری که از کشور همسایه و مسلمان خود وجود دارد این است که چرا دولت و ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان ISI به این گروهک‌ها تروریستی پناه داده‌اند و در مقابل عملکرد آن‌ها سکوت کرده‌اند و دولت و ارتش و سازمان ISI امنیتی پاکستان باید در برابر این عملیات‌ها و گروهک‌ها پاسخگو باشد.

وی افزود: دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر ایران به سر آمده و دیگر حمایت‌های مخفیانه شما را از گروهک‌های انتحاری و تکفیری را تحمل نخواهد کرد و ما انتقام خون شهدای را از عربستان و امارات خواهیم گرفت و از دولت و شورای امنیت می‌خواهیم که دست ما را برای اقدامات انتقام جویانانه بازتر بگذارند.

سردار جعفری گفت: دولت پاکستان بداند باید از این بعد هزینه حمایت از گروهک‌های انتحاری را بپردازد و از این بعد این هزینه سنگین خواهد بود و آنچه در مسیر الهی انقلاب اسلامی نیاز داریم و که به‌عنوان موتور حرکت است خون شهید است و تمامی پاسداران و تمامی نیروهای امنیتی ـن روز مصمم‌تر از گذشته و با عزمی راسخ برای انتقام‌گیری شهدا آماده هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha