جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و همه باید متحد و یکصدا باشیم، تصریح کرد: تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان خواست و هدف دشمن است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع فعالان فرهنگی و تبلیغی شرق استان، به حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و آن را پاسخی کوبنده و قاطع از سوی ملت به یاوه گویی های دشمنان انقلاب عنوان کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با خلق چنین حماسه عظیمی دشمنان را حیرت زده کردند، افزود: دشمنان فکر می کردند پس از فشارهای گسترده اقتصادی چند ماه گذشته ملت بزرگ ایران حضور کمرنگ تری در این راهپیمایی خواهند داشت.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر همواره پشتیبان انقلاب بودند و لحظه ای نیز از این مسیر منحرف نشدند، بیان داشت: اگر حضور و پشتیبانی مردم نبود دشمن به اهداف خود در کشورمان دست پیدا می کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره از حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب هراسان بوده، افزود: به همین دلیل در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای کاهش حضور در صحنه مردم به کار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در هر عرصه ای که حاضر شدند پیروزی را با خود همراه کردند، بیان داشت: امروز نیز در عرصه های اقتصادی می توان با بهره گیری از توان و ظرفیت همین مردم از مشکلات عبور کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و همه باید متحد و یکصدا باشیم، تصریح کرد: تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان خواست و هدف دشمن است که باید هوشیار باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن تلاش کرد تا ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نبیند، افزود: اما با هوشیاری و بصیرت همین مردم این توطئه دشمن شکست خورد و نظام سلطه رسوا شد.

امام جمعه نکا با بیان این که با حضور و همراهی مردم انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب با قدرت بیشتری مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد، بیان داشت: باید با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی از ظرفیت های بومی بیشتر بهره گرفته شود تا شاهد شکوفایی و بالندگی کشور در سالجاری باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha