چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 480854
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
خبر کوتاه

حوزه / از برگزاری کارگاه‌های دو روزه برای مدیران آذربایجان‌غربی تا انتشار نشریه فاطر در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه مهم‌ترین اخبار آذربایجان‌غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام شیخ حسینعلی عبدی، شامگاه شنبه در جلسه درس اخلاق مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب، اظهار داشت: به عنوان مبلغ دین اسلام باید قبل از این‌که مردم را با زبان خود به دین اسلام دعوت کنیم خود عامل بوده و عمل‌مان مهم‌ترین تبلیغ دین باشد که در این صورت تبلیغ هم اثر بخش خواهد بود.

وی ادامه داد: طلبه باید نسبت به حق‌الناس حساسیت نشان دهد و روزی که تمام اعضای بدن بر علیه انسان شهادت خواهند داد دیگر فرصت این باقی نیست، از کسی که در حق او خطایی از سوی ما صادر شده است حلالیت بطلبیم، نمی‌شود دم از امام زمان(عج) بزنیم و خود را منتظر ظهور حضرت بدانیم اما حق‌الناس به گردن ما باشد، مساله حق‌الناس آن قدر مهم است که باعث سلب توفیق و محروم شدن از دیدن جمال نورانی امام زمان می‌شود.

برگزاری کارگاه دو روزه ویژه مدیران و اساتید مدارس علمیه آذربایجان‌غربی

دوره تکمیلی تربیت مشاور در ۱۰ فصل و به صورت کارگاه‌های دو روزه هر دو هفته یکبار برای مدیران و اساتید مدارس علمیه آذربایجان‌غربی با حضور اساتید متخصص از قم برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این دوره آشنایی مدیران و اساتید با روش‌های مشاوره و مهارت‌های راهنمایی طلاب در زمینه‌های تحصیل، تهذیب، ازدواج، خانوده، زندگی مشترک و تربیت می‌باشد.

انتشار نشریه فاطر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه

شماره چهار نشریه فاطر در چهار فصل در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه منتشر شد.

در نشریه فاطر که در هر فصل یک‌بار به چاب می‌رسد مقالات برگزیده طلاب این مدرسه منتشر می‌شود.

برگزاری تریبون آزاد در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی

تریبون آزاد طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی، به صورت پرسش و پاسخ با حضور معاونین و مدیر این مدرسه برگزار گردید.

برگزاری کلاس روش تحقیق و پژوهش کاربردی در مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب

کلاس روش تحقیق و پژوهش کاربردی هر هفته روزهای شنبه در مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب با حضور حجت الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha