پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ش

حوزه/ مراسم وداع مردم ولایت مدار کاشان با ۴ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، در سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مراسم وداع مردم شهید پرور و ولایتمدار کاشان، شب گذشته، بعد از نماز مغرب و عشا با حضور پرشور در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با ۴ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان وداع کردند.

در این مراسم که زیارت عاشورا با نوای گرم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت شد، معاون استاندار و فرماندار کاشان، جمع زیادی از فرماندهان سپاه، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسئولین و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مراسم تشییع پیگرهای مطهر شهدا امروز یکشنبه، ساعت 9 صبح،‌ باحضور اقشار مختلف مردم، از محل ناحیه مقاومت بسیج کاشان، به طرف میدان ۱۵ خرداد این شهر تشییع خواهند شد و درپایان این مراسم، پیکرهای هرکدام از شهدا برای خاکسپاری به گلزار شهدای محل سکونت آنها انتقال داده خواهد شد.

گفتنی  است، کاشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم بیش از1800 شهید، 3812جانباز، 193 نفر آزاده و 70 شهید مدافع حرم نقش تعیین کننده ای را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha