جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان ثبت نام

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز ثبت نام اردوی زیارتی راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاریحوزه، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی عنوان کرد: اردوی راهیان نور به همت اداره کل امور فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی و شهادت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا علیهاالسلام و میلاد باسعادت حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مناطق جنگی جنوب کشور حضور یافته و با حضرت امام(ره)، شهدای دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی تجدید میثاق می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی افزود: این اردو به مدت پنج روز از تاریخ پنجشنبه ۹ اسفند تا روز دوشنبه ۱۳ اسفند سال جاری برگزار می‌شود و بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری سراسرکشور و همچنین بانوان طلبه غیرایرانی می‌توانند در این اردو ثبت نام کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این اردوی زیارتی معنوی را تا روز جمعه ۳ اسفند اعلام کرد و گفت: متقاضیان شرکت در اردوی راهیان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند جهت ثبت نام به اطلاعیه راهیان نور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: این برنامه به منظور رشد و تقويت روحيه جهادي در طلاب و به تبع آن در جامعه، به عنوان پشتوانه تحول و تعالي انقلاب اسلامي، معرفی شهدا به عنوان الگوهای ارزشی و ماندگار و دشمن‌شناسي و شناخت جنايات استكبار جهاني عليه ملت ايران و تقويت خشم انقلابي عليه دشمنان برگزار می‌شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha