پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌ الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی

حوزه/ حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت:دشمنان سه قدم برای ضربه زدن به ارزشهای اسلام و نظام برداشته اند که گام اول را از آغاز انقلاب شروع کردند، گام دوم مهارسازی قدرت انقلاب و گام سوم اهرم فشار اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، شامگاه شنبه در مراسم وداع با شهید حسنعلی ترکیان از شهدای حادثه تروریستی زاهدان لشکر 14 امام حسین(ع) در شهر درچه، اظهار کرد: مردمی که پای دین خدا جلودار حقایق بودند توانستند این شور و شعور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منصه ظهور بگذارند و همین موجب شد دشمنان با حمله انتحاری به مدافعان امنیت، غمی سنگین بر جامعه ما گذارده شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله پیش‌آمده باید تحلیل شود، افزود: جوانان و عزیزان ما پرپر شدند که در مسیر آن‌ها گام برداریم، قرآن می‌فرماید این شهدا نزد پروردگار طلب لبخند بیشتری می‌کنند، وقتی ببینند عده‌ای با همت مردانه پشت سرشان حرکت می‌کنند.

کارشناس دینی ابراز کرد: از طرفی اگر می‌خواهیم شهداء از ما راضی شوند باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی با تحلیل توطئه‌های دشمنان گفت: آن‌ها سه قدم برای ضربه زدن ارزش‌های اسلام و نظام برداشته‌اند که گام اول را از آغاز انقلاب شروع کردند و در اندیشه باطلشان نقشه براندازی انقلاب را طراحی کردند و برای دست‌یابی به این هدف نقشه‌های شومی را طراحی نمودند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با توضیح ادامه خیانت دشمنان گفت: در سال ۸۸ کسانی که حکم، از معمار کبیر انقلاب داشتند در میدان دشمن بازیگر شدند، صفشان را از دشمن جدا نکردند، اما به پیوستش اتفاقی رقم خورد و یوم‌اللهی به نام نه دی رخ داد.

وی بزرگ‌ترین ضربه‌ای که دشمنان خوردند را از جانب مردم خواند و اذعان کرد: امسال در نهم دی نیز دشمنان این نظام پروتکل کردند که سقوط رقم بخورد ولی سقوط این نظام با این مردم آگاه امکان ندارد، گام دوم که مهارسازی بود را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی بیان کرد: معاندان نظام اسلامی ایران برنامه‌ای طرح کردند که با ضربه زدن به شیعه آن را برخلاف واقعیت جلوه دهند و به همین منظور گروه‌های تکفیری و داعش را به وجود آوردند.

این کارشناس دینی خاطرنشان کرد: گروه‌های داعش و تکفیری با حمله به کشورهای عراق و سوریه باز نتوانستند کاری از پیش ببرند و سرمایه دیگری ریشه آن‌ها را از بنیه کند و مجموعه رویین تنی به نام جبهه مقاومت شکل گرفت و با شیرازه‌ای تمام دل‌ها به هم گره خورد که تنها دلیل این اتحاد به گفته فرمانده سپاه قدس الطاف خفیه الهی و وجود عقیله بنی‌هاشم در سوریه بود.

وی ادامه داد: در گام دوم خود دشمنان اعلام کردند برای اداره جنگ سوریه و عراق هفت تریلیون دلار در منطقه آوردند و خرج کردند که سوریه نابود شود اما مفتضحانه شکست خوردند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت: برای محو اسراییل مقتدرانه پشت دیوار آن‌ها ایستاده‌ایم، ما هر چه داریم از فرهنگ مقتدر عاشوراست، اما مردم باید حواسشان جمع باشد.

وی به گام سوم که اهرم فشار اقتصادی است نیز اشاره کرد و گفت: دشمن فشار اقتصادی را بر مردم در امر معیشت تحمیل کرده، به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که نیروهای مسلح حقوق‌هایشان عقب بیفتد و اثرش را در سفره‌هایشان ببینند و همه ما اثر این فشار را می‌بینیم.

کارشناس دینی با تکامل یافتن جشن ۴۰ سالگی انقلاب از اقدام یک‌مشت تکنو کرات لیبرال ابراز تنفر کرد و افزود: چرا تیم اقتصادی نباید تدبیری به حال معیشت مردم داشته باشد؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم این گردنه را با موفقیت پشت سر بگذاریم باید مطیع ولایت باشیم و همه آحاد جامعه برای رفع فقر از مناطق محروم کوشش کنیم تا نقشه‌های دشمن باطل و نابود شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha