پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید هاشم الحیدری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حیدری تاکید کرد: کشورهای عربی خیانتکار به فلسطین، به اذن خدا و به برکت خون شهیدان و به وسیله قدرت جمهوری اسلامی و محور مقاومت، به زودی نابود خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» درپی علنی شدن رابطه برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و نشستن چند نفر از وزرای عربی با نتانیاهو بر سر یک میز، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری با انتشار بیانیه ای این اقدام خائنانه را محکوم کرد و افزود: این رژیمهای ستمگر و خیانتکار، به اذن خدا و به برکت خون شهیدان و به وسیله قدرت جمهوری اسلامی و محور مقاومت، به زودی نابود خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری در این بیانیه تاکید کرد:‌ سرانجام نقاب از چهره نفاق عربی افتاد، برخی از وزرای کشورهای عربی با وقاحت، در برابر مطبوعات و در مقابل دیدگان جهان، با نتانیاهو سر یک میز نشستند و خادم حرمین شریفین فرستاده خود را روانه کرد تا با آن آدم کش خونخوار اسرائیلی نشستی داشته باشد.

وی افزود: در حالی که جمهوری اسلامی با تمام وجود از ملتهای فلسطین، عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و از هر ستم دیده ستم کشیده ای و از استقلال کشورها و ملت ها دفاع می کند، هنوز هستند کسانی که از ضرورت عدم دخالت در محورها و از عمق رسمی عربی سخن می رانند.

عضو ارشد بسیج مردمی عراق خاطرنشان کرد: این رژیمهای ستمگر و خیانتکار، به اذن خدا و به برکت خون شهیدان و به وسیله قدرت جمهوری اسلامی و محور مقاومت، به زودی نابود خواهند شد و همراه با آن، تمامی دنباله های ذلیل و وابسته و دلبسته به آمریکا و عربستان و امارات از بین خواهند رفت.

آن که به معنای واقعی کلمه به خدا ایمان داشته و دوستدار میهن و ملت خویش باشد، باید میان محور باطل؛ یعنی آمریکا، اسرائیل، عربستان، امارات و رژیم بحرین و میان محور حق؛ یعنی جمهوری اسلامی، حزب الله، مقاومت و بسیج مردمی در عراق، انصار الله، مقاومت در فلسطین، آزادگان سوریه، مردم بحرین و ... تفاوت قائل باشد.

خدای متعال می فرماید:

«مُّذَبْذَبِينَ بَيْنَ ذَلِكَ لَا إِلَى هَؤُلَاءِ وَلَا إِلَى هَؤُلَاءِ وَمَن يُضْلِلِ اللَّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِيلًا»

(ميانِ آن [دو گروه] دو دلند؛ نه با اينانند و نه با آنان. و هر كه را خدا گمراه كند، هرگز راهى براى [نجات] او نخواهى يافت).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha