چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبلیغ

حوزه/مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند با اشاره به فرمایش امام(ره) که سلاح تبلیغات را برنده تر از سلاح جنگ می دانستند، گفت: تبلیغ، یک سلاح برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان است و این اردوهای جهادی نیز یکی از تبلیغ رسانی های موثر در امر آگاه سازی مردم در برابر خبرهای کاذب و دروغین استکبار است.

حجت الاسلام باقر طیبی مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، گفت: رسالت ما هدایت و امید بوده است که بتوانیم برای تحقق این وظیفه خطیر باید به خوبی فعالیت کنیم.

وی افزود: مردم باید بدانند که سخن طلاب تنها شعار نبوده و در مرحله اول خودشان پای کار هستند.

مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند با بیان اینکه نباید روحیه محرومیت را به مناطق مختلف خراسان جنوبی تزریق کنیم، تصریح کرد: روستاها دارای پتانسیل های زیادی بوده که باید برجسته شوند تا مردم نیز انگیزه پیدا کنند.

حجت الاسلام طیبی با اشاره به فرمایش امام(ره) که سلاح تبلیغات را برنده تر از سلاح جنگ می دانستند، خاطرنشان کرد: تبلیغ، یک سلاح برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان است و این اردوهای جهادی نیز یکی از تبلیغ رسانی های موثر در امر آگاه سازی مردم در برابر خبرهای کاذب و دروغین استکبار است.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون در منظقه مرزی درح تاثیر زیادی در روح و روان مردم دارد، افزود: این امر عظمت و جایگاه امر جهادی را می رساند که این افراد با حضور خود به معنای واقعی کار عملی و فرهنگی را با یکدیگر پیوند داده اند.

مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند کار جهادی مختص لباس و قشر خاصی ندانست و تاکید کرد: اردوی جهادی برای یک قشر خاص نبوده و همه افراد در این امر مقدس شرکت می کنند.

طیبی با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب بر وجود فرهنگ انقلابي و جهادي در همه عرصه ها تصریح کرد: فرهنگ جهادي مي تواند معجزه بيافريند و نیز اقتصاد مقاومتي برخاسته از فرهنگ جهادي است که با همت بلند ملت و مسئولان مي تواند معجزه آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید است این حرکت عظیم فرهنگی بیش از پیش در جامعه توسعه یابد چراکه به واسطه تلاش خالصانه جهادگران مشکلات بزرگی از زندگی محرومان رخت بر می بندد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha