پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام انصاری

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه خود نگاه ارزشمندی به جوانان داشتند و چه خوب است که ما بتوانیم از ایده ها و ابتکارا ت نسل جوان در مسیر تعالی انقلاب اسلامی بیشتر بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری صبح امروز در نشستی با دبیر شبکه جوانان رضوی کشور، ضمن قدردانی از فعالیتهای شاخه جوانان رضوی در امور برنامه های فرهنگی گفت:  اجرای برنامه با کاروان زیر سایه خورشید که همه ساله در سراسر کشور برگزار می شود یکی از برنامه های خوب وارزشمندی است که خوشبختانه به همت شبکه رضوی جوانان اجرا می شود که جای قدردانی است.

حجت الاسلام انصاری اظهار کرد:آنچه که امروز این شبکه جوانان توانسته در اکثر برنامه های مختلف فرهنگی با محوریت آستان قدس رضوی موفقیت های خوبی کسب نماید  خودجوش بودن در این شبکه  جوانان بوده که  خوشبختانه روابط  اعضای شبکه  با یکدیگر مطلوب و منسجم است  و در در اعیاد و مناسبت‌ها برنامه های فاخر  وارزشمندی اجرا می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین به بهره گیری بیشتر شبکه جوانان رضوی از جوانان خوش فکر وبا ایده در کشور بیان کرد: در جای جای کشور جوانانی مومن و معتقد به مبانی آرمانهای انقلابی وقرآنی فراوان هستند که ایده ها و ابتکارات خوبی در برگزاری برنامه ها ومناسبت ها دارند ،که چه خوب است که شما به عنوان مسئول شبکه جوانان رضوی بتوانید از این جوانان هم  استفاده وبهره بگیرید.

حجت الاسلام انصاری بر همکاری بیشتر شبکه جوانان رضوی با حوزه علمیه قزوین تاکید و از تلاش های ارزشمند تولیت آستان قدس رضوی قدردانی کرد.

سپس میلاد شعیبی هم در این جلسه گزارشی از فعالیت ها وبرنامه های شبکه جوانان رضوی در کشور ارائه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha